Povinné informace
Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Město Koryčany
Město Koryčany vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Město vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Náměstí 401
76805 Koryčany
Telefon: +420 573 500 999
E-podatelna: epodatelna@korycany.cz
E-mail: mesto@korycany.cz
WWW: www.korycany.cz/
ID Datové schránky: 3p3bdj7
76805 Koryčany
Telefon: +420 573 500 999
E-podatelna: epodatelna@korycany.cz
E-mail: mesto@korycany.cz
WWW: www.korycany.cz/
ID Datové schránky: 3p3bdj7
-
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Náměstí 401
76805 Koryčany -
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Náměstí 401
76805 Koryčany -
4.3 Úřední hodiny
pondělí 8:00 – 11:30 12:30 – 17:00 středa 8:00 – 11:30 12:30 – 17:00 -
4.4 Telefonní čísla
-
4.5 Adresa internetové stránky
-
4.6 Adresa podatelny
-
4.7 Elektronická adresa podatelny
-
4.8 Datová schránka
ID Datové schránky: 3p3bdj7
Hlavní: 1483132319/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
00287334
DIČ: CZ00287334
-
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
-
8.2 Rozpočet
Rozpočty - Návrh střednědobého výhledu rozpočtu
Návrh střednědobého výhledu Města Koryčany pro roky 2025 a 2026
Export2UDFile0 (1).pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 790,13 kBVloženo: 21. 11. 2023Návrh střednědobého výhledu rozpočtu - DPS
DpS navrh strednedobeho vyhledu rozpoctu 2025 2026 20235185mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 122,35 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh střednědobého výhledu rozpočtu - MŠ
MS navrh strednedobeho vyhledu rozpoctu 2025 2026 20235187mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 124,35 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh střednědobého výhledu rozpočtu - TSK
TSMK navrh strednedobeho vyhledu rozpoctu 2025 2026 20235183mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 123,37 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh střednědobého výhledu rozpočtu - ZŠ
ZS navrh strednedobeho vyhledu rozpoctu 2025 2026 20235155mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 155,98 kBVloženo: 24. 11. 2023Rozpočty - Schválený střednědobý výhled rozpočtu
Schválený střednědobý výhled rozpočtu města Koryčany pro roky 2025 a 2026
Schvaleny strednedoby vyhled rozpoctu mesta Korycany 2025 2026e.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 796 kBVloženo: 11. 12. 2023Schválený střednědobý výhled rozpočtu města Koryčany pro roky 2024 a 2025
20220039 Střednědobý výhled MK 2024,2025.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 850,09 kBVloženo: 2. 1. 2023Rozpočty - Návrh rozpočtu
Návrh rozpočtu Města Koryčany na rok 2024
Export2UDFile0.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 817,41 kBVloženo: 21. 11. 2023Návrh rozpočtu na rok 2024 - DPS
DpS navrh rozpoctu 2024 20235184mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 120,18 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh rozpočtu na rok 2024 - MŠ
MS navrh rozpoctu 2024 20235186mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 121,28 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh rozpočtu na rok 2024 - TSK
TSMK navrh rozpoctu 2024 20235182mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 122,54 kBVloženo: 24. 11. 2023Návrh rozpočtu na rok 2024 - ZŠ
ZS navrh rozpoctu 2024 20235154mk.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 156,12 kBVloženo: 24. 11. 2023Rozpočty - Schválený rozpočet
Schválený rozpočet Města Koryčany na rok 2024
Schvaleny rozpocet 2024e.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 786,89 kBVloženo: 11. 12. 2023Schválený rozpočet Města Koryčany na rok 2023
Schvaleny rozpocet 2023e.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 874,76 kBVloženo: 14. 12. 2022Schválený rozpočet Města Koryčany na rok 2022
_Schvaleny rozpocet 2022.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 244,98 kBVloženo: 4. 1. 2022Rozpočty - Schválený závěrečný účet
Závěrečný účet za rok 2023
Zaverecny ucet 2023 ke zverejneni.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 8,27 MBVloženo: 27. 6. 2024Závěrečný účet za rok 2022
Dokument0.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 10,59 MBVloženo: 4. 7. 2023Závěrečný účet za rok 2021
Dokument0.pdfTyp souboru: PDF dokument, Velikost: 27,32 MBVloženo: 1. 7. 2022
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají
- ústně – v kanceláři úřadu
- písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
Městský úřad Koryčany
Náměstí 401
76805 Koryčany - e-mailem: epodatelna@korycany.cz
- elektronickým podáním: epodatelna@korycany.cz
- telefonicky na tel. čísle: +420 573 500 999
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
úterý | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
středa | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
pátek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 |
Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů
Lhůty
- Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
- Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
- Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
- Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
- Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
- Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
- Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
- Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
- Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů
Termíny
- Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
- Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002
Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Kdo může o informaci požádat
- o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá
Kdo informaci poskytne
- kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)
Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno
- Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
- Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
- Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
- Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.
Další omezení práva na informace
- Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
- se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
- jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
- jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
- Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
- jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
- ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
- by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
- Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
- Povinné subjekty dále neposkytnou informace o
- probíhajícím trestním řízení,
- rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
- plnění úkolů zpravodajských služeb
- přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
- činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
- Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
- provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
- škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
- knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
- Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
- kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
- Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.
Jak se o informaci žádá
Žádost o poskytnutí informace se podává
- ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
- písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Co musí písemná žádost obsahovat
- označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
- musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
- musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
- je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
- musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
- neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
- brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
- v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
- v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
Jaký bude postup povinného subjektu
- Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
- Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
- se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
- bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
- Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.
Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví
- pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
- proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení
Komu se odvolání posílá
- odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti
Kdo o odvolání rozhodne
- o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
- ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
- proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
-
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje
-
zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
(upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací). -
zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
(Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem). -
zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
(upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy). - zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
- zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
- zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
- zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
- zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- Platné obecně závazné vyhlášky
- Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
-
zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
-
11.2 Vydané právní předpisy
Město Koryčany vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
-
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.
Rada Města Koryčany schválila na svém jednání dne 22.7.2024 usnesením č. RMK2024/52/5 podle § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecních zřízení), v platném znění a v souladu s ustanoveními § 5 odst. 1 písm. e) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a § 17 tohoto zákona a s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím sazebník úhrad za poskytování informací, tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací Městem Koryčany (dále jen sazebník).Oddíl I.
Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací Městem Koryčany na základě žádosti o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“)
Čl. 1
- Výše úhrady se stanoví jako součet dílčích částek odvozených z přímých nákladů na pořízení kopií, na opatření technických nosičů dat, na odeslání informace žadateli a z případných nákladů spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací.
- Pokud celková výše nákladů spojených s vyřízením jedné žádosti o poskytnutí informací nepřesáhne částku 50,- Kč, úhrada nákladů nebude požadována.
Čl. 2
Úhrada nákladů na pořízení kopiíZa pořízení kopií listinných dokumentů, obsahujících požadované informace činí úhrada nákladů za jednu stranu kopie:
- )kopírování a tisk
- kopírování černobílé
- formát A4 5,- Kč za stránku
- formát A3 8,- Kč za stránku
- kopírování barevné
- formát A4 10,- Kč za stránku
- formát A3 15,- Kč za stránku
- )skenování
- formát A4 10,- Kč za stránku
- formát A3 12,- Kč za stránku
- ) Za poskytnutí kopie, tisku nebo skenu v jiném formátu bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.
Čl. 3.
Úhrada nákladů na opatření technických nosičů dat
Úhrada nákladů na opatření technických nosičů dat činí:
- ) nenahrané CD/DVD s obalem 50,- Kč za kus
- ) jiné nosiče individuální kalkulace nákladů
- ) vlastní použitelný nosič bez náhrady
Čl. 4.
Úhrada nákladů na odeslání informací žadateli
Úhrada nákladů na odeslání informace žadateli činí:
- ) náklady na poštovní služby dle aktuálního sazebníku úhrad provozovatele poštovních služeb
- ) paušální částka balného je 30,- Kč/zásilku
- ) při osobním odběru požadovaných informací bez náhrady
Čl. 5.
Úhrada nákladů spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací
- Mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací ke zpracování podkladů pro vyřízení žádosti o informace se rozumí zejména:
- ) činnost, která jde nad rámec běžného vyhledávání informací nebo při níž dochází ke zvýšenému vytížení zaměstnanců úřadu, a to na úkor plnění ostatních pracovních povinností;
- ) situace, kdy se požadované informace vztahují k rozsáhlému časovému období,
- ) náleží do věcné působnosti více než jednoho odboru.
- ) situace, kdy je nutná konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti
- Vniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady (např. náklady na jízdné), budou tyto účtovány na základě individuální kalkulace.
- Úhrada nákladů spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací činí 350,- Kč za 60 minut spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informace.
Čl. 6.
Úhrada nákladů spojených s poskytnutím informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných městem
- V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.
Čl. 7
Způsob úhrady nákladů spojených s poskytnutím informací
- V případě, že Město Koryčany nebo jeho orgány budou za poskytnutí informací žádat úhradu nákladů, oznámí tuto skutečnost písemně žadateli o poskytnutí informací spolu s výší úhrady před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady stanovena. (§17 odst. 3 InfZ)
- Poskytnutí požadované informace je podmíněno zaplacením úhrady oznámené podle odst. 1. Pokud žadatel o poskytnutí informace do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, bude žádost o poskytnutí informace odložena. Při podání stížnosti proti výši požadované úhrady lhůta podle věty druhé neběží. (§17 odst. 5 InfZ)
- Úhradu je možné učinit bankovním převodem na účet Města Koryčany č.ú. 1483132319/0800, případně osobně v pokladně Městského úřadu Koryčany v úředních hodinách. Požadované informace budou poskytnuty po úhradě nákladů.
- Úhrada nákladů za poskytnutí informací je příjmem Města Koryčany.
- K výše uvedeným veškerým částkám se nepřipočítává DPH.
Oddíl II.
Závěrečná ustanovení
- Tento sazebník je účinný od 22. 7. 2024.
- Tento sazebník bude aplikován na úhradu nákladů za poskytnutí informací u žádostí podaných po dni, ve kterém tento sazebník vstoupil v účinnost.
- Tento sazebník je za účelem informování veřejnosti na Městském úřadě Koryčany, Náměstí 401, 768 05 Koryčany. Současně bude zveřejněn na úřední desce Městského úřadu Koryčany po dobu 15 dní a bude dostupný také na internetových stránkách Města Koryčany.
Od účinnosti Sazebníku úhrad nákladů za poskytnutí informací Městem Koryčany se nahrazuje Sazebník úhrad za poskytování informací, který byl schválen Radou města Koryčany usnesením č. 8 ze dne 4. 10. 2021.
-
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
-
13.1 Vzory licenčních smluv
Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů -
13.2 Výhradní licence
V současné době nejsou pro Město Koryčany poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Výroční zpráva za rok 2023
106 Výroční zpráva 2023.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 122,29 kB
Vloženo: 29. 1. 2024
Výroční zpráva za rok 2022
vyroční zpráva.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 805,02 kB
Vloženo: 11. 1. 2023
Výroční zpráva za rok 2021
20220309091230079.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 768,43 kB
Vloženo: 9. 8. 2022
Výroční zpráva za rok 2020
20210215154044377.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 861,84 kB
Vloženo: 15. 2. 2021
Výroční zpráva za rok 2019
20200203170746964.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 886,53 kB
Vloženo: 3. 2. 2020
Výroční zpráva za rok 2018
20190122142445730.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 376,61 kB
Vloženo: 22. 1. 2019
Výroční zpráva za rok 2017
20180206112405028.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 217,38 kB
Vloženo: 6. 2. 2018
Výroční zpráva za rok 2016
výroční zpráva za rok 2016.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 608,37 kB
Vloženo: 19. 1. 2017
Výroční zpráva za rok 2015
výroční zpráva za rok 2015.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 617,65 kB
Vloženo: 26. 1. 2016
Výroční zpráva za rok 2014
výroční zpráva za rok 2014 .pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 235,28 kB
Vloženo: 20. 10. 2015
Výroční zpráva za rok 2013
20140422130202071.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 217,51 kB
Vloženo: 20. 10. 2015
2024
- Žádost o sdělení č.j. 3312/2024 - Kanalizační přípojka Jestřabice
- Žádost o sdělení č.j. 3229/2024 - Kácení stromů v Jestřabicích
- Žádost o sdělení č.j. 3087/2024 - Veřejné osvětlení v Jestřabicích
- Žádost o sdělení č.j. 2987/2024 - ČOV Jestřabice II.
- Žádost o sdělení č.j. 2490/2024 - Informace stavebního úřadu
- Žádost o sdělení č.j. 2374/2024 - ČOV Jestřabice
- Žádost o sdělení č.j. 2371/2024 - Provoz objektu Jestřabice 10
- Žádost o sdělení č.j. 2291/2024 - Revizní zprávy BJ Masarykova
- Žádost o sdělení č.j. 1996/2024 - Informace k odpadovému hospodářství
- Žádost o sdělení č.j. 1410/2024 - Rekonstrukce objektu Jestřabice 10
- Žádost o sdělení č.j. 0586/2024 - kontrolní prohlídka
- Žádost o sdělení č.j. 1043/2024 - informace o stavbě
- Žádost o sdělení č.j. 0293/2024 - Investiční plány města pro rok 2024
2023
- Žádost o sdělení č.j. 4872/2023 - Informace o stavbě
- Žádost o sdělení č.j. 4267/2023 - Čistička OV, Jestřabice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 4311/2023 - Informace o řízení
- Žádost o sdělení č.j. 4154/2023 - Informace k domu Jestřabice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 4017/2023 - Vedoucí SÚ
- Žádost o sdělení č.j. 3982/2023 - Prodloužení vodovodního řádu Jestřabice - Chaloupky
- Žádost o sdělení č.j. 3981/2023 - Informace ke Koryčanskému kroji
- Žádost o sdělení č.j. 3595/2023 - Kontrola odvádění odpadních vod
- Žádost o sdělení č.j. 3169/2023 - Svedení odpadních vod z domu č.p. 59
- Žádost o sdělení č.j. 2879/2023 - Informace k domu Jestřabice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 2685/2023 - Informace stavebního úřadu
- Žádost o sdělení č.j. 2225/2023 - Rekonstrukce ulice Petrželka
- Žádost o sdělení č.j. 1932/2023 - Poplatky za psy
- Žádost o sdělení č.j. 1698/2023 - Informace o cenách - Jestřebice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 1179/2023 - Investiční plány města
- Žádost o sdělení č.j. 0921/2023 - Informace ke stavbě RD
- Žádost o sdělení č.j. 0774/2023 - Cena čističky Jestřabice 10
- Žádost o sdělení č.j. 0643/2023 - Zápisy ze schůze rady
- Žádost o sdělení č.j. 0416/2023 - Most v m.č. Jestřabice
- Žádost o sdělení č.j. 0323/2023 - Zápisy ze schůze rady
- Žádost o sdělení č.j. 0119/2023 - Čistička OV, Jestřabice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 0095/2023 - Investiční plány města pro rok 2023
- Žádost o sdělení č.j. 0071/2023 - Zápisy ze schůze rady a zasedání zastupitelstva
2022
- Žádost o sdělení č.j. 4988/2022 - Zajištění zadávání veřejných zakázek
- Žádost o sdělení č.j. 4626/2022 - Oprava instalací ZŠ Koryčany – jídelnas kuchyní
- Žádost o sdělení č.j. 4339/2022 - Oprava instalací ZŠ Koryčany – jídelnas kuchyní
- Žádost o sdělení č.j. 3986/2022 - Odpadní voda Chvalnov - Lísky
- Žádost o sdělení č.j. 3918/2022 - Oprava instalací ZŠ Koryčany – jídelna s kuchyní
- Žádost o sdělení č.j. 3917/2022 - Úplný zápis z jednání Rady města Koryčany
- Žádost o sdělení č.j. 3916/2022 - Oprava instalací ZŠ Koryčany – jídelna s kuchyní
- Žádost o sdělení č.j. 3888/2022 - Oprava instalací ZŠ Koryčany – jídelna s kuchyní
- Žádost o sdělení č.j. 2823/2022 - Odstranění stavby
- Žádost o sdělení č.j. 1727/2022 - Informace k personálnímu auditu
- Žádost o sdělení č.j. 1309/2022 - Odstranění stavby budovy Kyjovská č.p. 100, Koryčany
- Žádost o sdělení č.j. 1266/2022 - Informace k budově Jestřabice č.p. 10
- Žádost o sdělení č.j. 1265/2022 - Pokácení stromů v místní části Jestřabice
- Žádost o sdělení č.j. 0478/2022 - Výdaje za mzdy pro veřejné funkcionáře města Koryčany
- Žádost o sdělení č.j. 0349/2022 - Investiční plány města pro rok 2022
2021
- Žádost o sdělení č.j. 2858/2021 - Poskytnutí informace k pozemkům
- Žádost o sdělení č.j. 2817/2021 - Výše nájemného v bytových domech
- Žádost o sdělení č.j. 1916/2021 - Bytové jednotky na ulici Masarykova
- Žádost o sdělení č.j. 1830/2021 - Zápisy ze zasedání rady a zastupitelstva
- Žádost o sdělení č.j. 1738/2021 - Oprava komunikace v Jestřabicích - doplnění
- Žádost o sdělení č.j. 1601/2021 - Oprava komunikace v Jestřabicích
- Žádost o sdělení č.j. 1278/2021 - Vydaná rozhodnutí správním orgánem
- Žádost o sdělení č.j. 0932/2021 - Investiční plány města
- Žádost o sdělení č.j. 0627/2021 - Informace o vlastnictví pozemků
2020
- Žádost o sdělení č.j. 2130/2020 - eSSL
- Žádost o sdělení č.j. 0408/2020 - Investiční plány města
2019
- Žádost o sdělení č.j. 3049/2019 - Protokol kontrolní prohlídky
- Žádost o sdělění č.j. 2227/2019 - Kontrolní prohlídka RD
- Žádost o sdělění č.j. 2106/2019 - Nabídky veřejných zakázek
- Žádost o sdělení č.j. 0405/2019 - Projednávání přestupků
2018
- Žádost o sdělení č.j. 2307/2018 - Užívání účelové komunikace
- Žádost o sdělení č.j. 1266/2018 - Informace k řešení GDPR
- Žádost o sdělení č.j. 0508/2018 - Investiční plány města 2018 až 2021
- Žádost o sdělení č.j. 0473/2018 - Nařízení EP a Rady (EU) č. 2016/679
- Žádost o sdělení č.j. 0470/2018 - Informace o pozemcích
2017
- Žádost o sdělení č.j. 3458/2017 - Trestní oznámení - Stupava
- Žádost o sdělení č.j. 3336/2017 - Chatová oblast Zdravá voda
- Žádost o sdělení č.j. 2201/2017 - Škodliví ptáci
- Žádost o sdělení č.j. 2191/2017 - Informace k zřícenině hradu Cimburk
- Žádost o sdělení č.j. 1956/2017 - Žádost o informace - exekuce
- Žádost o sdělení č.j. 1690/2017 - Informace o veřejném osvětlení
- Žádost o sdělení č.j. 1059/2017 - Informace o pozemních komunikacích
- Žádost o sdělení č.j. 0910/2017 - Investiční plány pro roky 2017 až 2020
- Žádost o sdělení č.j. 0643/2017 - Informace k zákonu 106/1999 Sb.
- Žádost o sdělení č.j. 0515/2017 - Investiční plány města pro rok 2017
- Žádost o sdělení č.j. 0005/2017 - Seznam bankovních účtů, darovací smlouva
2016
- Žádost o sdělení č.j. 2962/2016 - Přehrazení cesty na parcele č. 346/1
- Žádost o sdělení č.j. 1857/2016 - Narušování veřejného pořádku
- Žádost o sdělení č.j. 0868/2016 - Informace o datových zprávách
- Žádost o sdělení č.j. 0832/2016 - Informace o akciích VaK Zlín a.s.
- Žádost o sdělení č.j. 0572/2016 - Investiční plány 2016 - 2018
- Žádost o sdělení č.j. 0543/2016 - Součinnost s exekutory
- Žádost o sdělení č.j. 0496/2016 - Plánování investičních projektů
- Žádost o sdělení č.j. 0291/2016 - Investiční plány pro rok 2016
2015
- Žádost o sdělení č.j. 3705/2015 - Výdělek vedoucího úřadu - tajemníka v roce 2012
Co když orgán žádosti nevyhoví
Odvolání
- Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
- Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
- Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
- Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
Stížnost
-
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
- který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
- kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
- kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
- který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
- Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
-
Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
- doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
- uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
- O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
- Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.